...

Mini viryklė burna – puikus pagalbininkas ir stebuklingas prietaisas

Miniatiūriniai gaminiai yra palyginti nebrangūs ir gana praktiški buitiniai prietaisai. Mažiausio kepimo indo talpa – tik 1 litras. Daugelis jų skirtos mažylių maistui ruošti ir atlaisvinti jaunų mamų laiką, kad jos galėtų daugiau dėmesio skirti augančiam šeimos nariui.

Šie miniatiūriniai modeliai turi savo ypatybes, o norėdami susipažinti su visais veikimo niuansais, sužinoti visus techninius parametrus, turėtumėte atidžiai perskaityti mūsų straipsnį.

Reitingas 2022 m

2 litrai

REDMOND RMC-03

Privalumai

• klasikinis dizainas, aukštos pėdos
  • Jis greitai paruošiamas ir yra puikaus skonio
  • lengva naudoti
  • minimali priežiūra

• nėra

Nuo 4846 ₽

Šalies bendrovė „Redmond” gamina patikimą įrangą, nors ji pagaminta Kinijos gamyklose, tačiau bendrovės kokybės kontrolės inžinieriai, kurie jautriai reaguoja į savo pareigas ir nepraleidžia menkiausio surinkimo netikslumo.

Redmond RMC-M90

• Elektroninis valdymas, laikmatis
  • Vėluojama pradėti
  • Nuimamas dangtis leidžia lengvai išvalyti vidų

• tik baltos spalvos

Nuo 3709 ₽

Puikios kokybės modelis – pirmoji daugiafunkcinė viryklė, specialiai sukurta greitai gaminti maistą vaikams nuo pirmųjų gyvenimo metų. Dėl plačių funkcijų gaminį galima naudoti greitai ruošiant bet kokius, net ir sudėtingiausius patiekalus.

Steba RK 2

Privalumai

• Puikus gaminys visų rūšių grūdams virti
  • Gamina greitai ir nepriekaištingai
  • Visos dalys pagamintos iš plastiko, tačiau yra tvirtos

• nebuvo atskleista

• realus tūris 1,8-2 litrai
  • teflono danga nepažeidžiama

Nuo 1048 ₽

Teigiama, kad Turkijos dizainerių modelis yra mini gaminys, tačiau, daugelio naudotojų teigimu, darbinis indas yra skirtas 2 litrams, todėl perkant reikia atidžiai žiūrėti ir tikrinti prietaisus, jei ieškote tikrai nedidelio dydžio gaminio.

Steba RK 1

• Puikus pasirinkimas mėgstantiems keliauti
  • kompaktiškas produktas, užima labai mažai vietos
  • Gamina greitai ir nepriekaištingai

• neatpažintas

Nuo 3 450 ₽; nuo 3 450 ₽

Šį modelį vokiečių inžinieriai suprojektavo keliautojams, keliaujantiems kempinguose – visada po ranka turintiems nuostabią viryklę, kad būtų galima greitai paruošti karštą maistą, sunaudojant kuo mažiau laiko ir energijos.

Kodėl jums reikia miniatiūrinių prietaisų

Tokios pat techninės savybės kaip ir standartinės daugiafunkcinės keptuvės, tačiau mažesnio dydžio. Virimo indo talpa – nuo vieno iki dviejų litrų; mažesni indai vadinami ryžių viryklėmis. Tokie kompaktiški prietaisai perkami greitam maisto ruošimui

• Ją galima naudoti karštiems ir sotiems pusryčiams ruošti;
  • kiaušinienę ir omletą;
  • Pieniškos ir paprastos košės;
  • karštus sumuštinius;
  • maistas mažiems vaikams;
  • visų rūšių pupelių;
  • jogurtas.

Produktas taip pat tinka vyresnio amžiaus žmonėms, gyvenantiems vieniems su vaikais, nes nustatymai labai paprasti. Idealiai tinka iš anksto paruoštam maistui pašildyti. . Juos galima įsigyti su teflonu dengtais arba keramikiniais dubenėliais – taip išvengiama rizikos, kad jie prilips prie paviršiaus. Juo galima greitai sterilizuoti manekenus, pieno buteliukus ar mažus žaislus.

Miniatiūrinės daugiafunkcinės viryklės idealiai tinka sodininkams, nes yra lengvos ir jas galima lengvai gabenti automobilio bagažinėje arba mažame krepšyje autobuse. Galite ruošti įvairius patiekalus ir kartu taupyti energiją. Ši kelioninė daugiafunkcinė keptuvė – tai dievo dovana tiems, kurie dažnai keliauja į verslo keliones ar ilgas keliones automobiliu, nes joje yra stebuklinga orkaitė, kuri greitai paruoš karštą maistą viešbučio kambaryje ar stovyklavietėje.

Ryžių viryklė yra būtina keliaujantiems su vaikais

Šiandienos straipsnis skirtas keliautojams, kurie su vaikais vyksta į užsienio šalis, ypač Pietryčių Azijos šalis. Ne paslaptis, kad Tailando, Vietnamo, Kinijos, Kambodžos ir Laoso virtuvės patiekalai yra nepaprastai skanūs, tačiau aštrūs ir gausiai pagardinti prieskoniais. Mažasis kemperis gali jaustis nejaukiai su jumis atostogaudamas. Taip pat yra žmonių, sergančių virškinamojo trakto ligomis, kuriems reikia dietos (pvz., opalige ar gastritu) – jiems taip pat bus naudinga mano apžvalga. Papasakosiu, kaip ryžių virimo aparatą pasiėmėme su savimi į kitas atostogas ir kaip jis tapo nepakeičiamu daiktu ne tik užsienyje, bet ir namuose.

Turinys

1. Kuo maitinti vaiką ir turistus, kuriems keliaujant reikia dietinio maisto?
  2. Kas yra ryžių viryklė?? Kaip tai veikia.
  3. DMWD ryžių virimo aparato peržiūra.
  4. Žingsnis po žingsnio instrukcijos, kaip naudotis daugiafunkcine keptuve.
  5. Kaip virti ryžius ir košes iš skirtingų grūdų.
  6. Skirtingų maisto produktų virimo garuose laikas. Garų viryklės receptai.
  7. Alternatyvūs ryžių virimo aparatų modeliai.
  8. Peržiūros išvados.
1. Mūsų

1. Mūsų mini pietų dėžutė „Zhimao”, vadinama „DMWD”, pravers keliaujant į Tailandą ar Turkiją. Fotografuota Nikon D610 viso kadro DSLR + Nikon 24-70mm f/2.8G. Apšvietimas buvo „Yongnuo YN-684N” blykstė, valdoma „Yongnuo YN-622N-TX” sinchronizatoriumi. Nustatymas: 1/200, 8.0, 200, 48.

Apie vaiko maitinimo keliaujant problemą

Negalime vadintis kelionių į tolimas šalis su vaikais ekspertais. Turime mažai patirties. Pirmą kartą į kelionę išsiruošėme, kai mano sūnui Miroslavui buvo 10 mėnesių: praėjusių metų gegužę skridome į Baltarusiją. Minske pasiėmėme automobilį ir važiavome apie 1000 km per šalį.

2. Kelionės su mažyliu turi savų niuansų, palyginti su atostogomis, kurias praleidžia tik suaugusiųjų komanda. Ekskursija su 10 mėnesių kūdikiu į Minsko zoologijos sodą. Nufotografuota su

2. Kelionės su mažu vaiku turi savų niuansų, palyginti su suaugusiųjų komandos atostogomis. Mūsų 10 mėnesių kūdikio vedimas į zoologijos sodą Minske. Šios nuotraukos padarytos naudojant „Sony A6000” + „Sony 18-105mm f/4”. Nustatymas: 1/200, 4.0, 100, -2.7EV, 46.

Ši kelionė buvo treniruotė prieš didelę kelionę į Turkiją. Norėjome sužinoti, ką reiškia skristi su vaikais lėktuvu, kaip elgtis su maistu keliaujant, ar įmanoma įveikti didelius atstumus automobiliu.

Kalbant apie maistą, buvome apsistoję pas mano giminaičius, todėl šis punktas nebuvo įtrauktas.

Kelionės metu vaikas patyrė daug įspūdžių: Baltarusijoje gegužę jau pavasaris, o Urale dar žiema. Jis pamatė žydinčius sodus, susipažino su daugybe gyvūnų (vištomis, žąsimis, antimis, ožkomis, karvėmis, arkliais, erškėčiais, šapalais, šarkomis). Žvejojome Dniepro upėje, maitinome gulbes Nesvyžiaus pilyje, bendravome su dešimtimis žmonių, tiek draugų, tiek nepažįstamų.

Nenuostabu (ir kartu stebėtina), kad grįžęs namo Miroslavas parodė tiesiog sprogstamą augimą. Grįžęs į Mogiliovą jis drąsiai atsistojo ir žengė pirmuosius žingsnius, lengviau reagavo į nepažįstamus žmones ir šnekėjo. Šios kelionės nuotraukas galite pamatyti mūsų „Sony 18-105mm f/4” kelioninio objektyvo, skirto „Sony Alpha CROP” fotoaparatams, apžvalgoje.

Atėjo rugsėjis. Mes supakavo lagaminą, supakuoti automobilio kėdutė ir skrido į Antaliją. Iš oro uosto išsinuomojame automobilį ir važiuojame juo palei pakrantę nuo Helidoniye švyturio, kuris skiria Antalijos įlanką ir Finikės įlanką pietuose, iki Side rajono rytuose. Kopėme į kalnus, leidomės kanjonais ir aplankėme dešimtis turistinių ir ne turistinių vietų.

Kalbant apie maistą mažam vaikui Turkijoje, negaliu pasakyti, kad problema buvo opi. Savaitę gyvenome mažame viešbutyje Ciralio kaime, o savaitę – itin gerame penkių žvaigždučių viešbutyje „Kirman Leodikya Resort” Sidės pakraštyje.

Pirmą kartą kambaryje buvo virdulys ir šaldytuvas. Vaikų pusryčiams patys pasigaminome „greitą” košę, o švedišką stalą sudarė salotos, blyneliai, bulvės, sūriai ir vaisiai. Turkijos restoranuose visada buvo rusakalbių padavėjų, kurie galėjo paaiškinti, kokių prieskonių ir bulvyčių reikia.

Penkių žvaigždučių viešbutyje maitinimas buvo sudėtingesnis. Atrodo, kad vaikams yra atskiras meniu, tačiau jis yra monotoniškas (bulvės, ryžiai, makaronai), ir vis dar gana dažnai dedama daug prieskonių ar pipirų. Kambaryje nebuvo virdulio, todėl iš pradžių buvo neįmanoma patiems pasigaminti maisto. Tuomet mes tai kompensavome virdami košę termosuose (laimei, juos pasiėmėme su savimi į atostogas Turkijoje).

3. Kai sūnui sukako 1 metai ir 3 mėnesiai, leidomės į kelionę į Turkiją. Čia galėjome naudoti mini piešimo mašiną. Fotografuota beveidrodžiu fotoaparatu Fuji X-T10 su objektyvu Fujinon 16-55/2,8. Parametrai: 1/420, 2.8, 200, -0.33, 16

3. Kai mano sūnui buvo 1 metai ir 3 mėnesiai, vykome į kelionę į Turkiją. Čia praverstų mini ryžių viryklė. Fotografuota beveidrodžiu fotoaparatu Fujii X-T10 su objektyvu Fujinon 16-55/2,8. Galimybės: 1/420, 2.8, 200, -0.33, 16.

Prieš atostogas perskaičiau Olgos Kolos straipsnį apie jos atostogų su vaiku patirtį (jos sūnus, sulaukęs 2 metų, aplankė daugiau nei 10 šalių). Apžvalgoje nurodyta, kad ji lagamine visada turėjo mini daugiafunkcinę viryklę. Bandžiau rasti tokį prietaisą čia, bet nepavyko. Parduodama – tik dideli multicookers, kurių dubens tūris yra 3-5 litrai – ne galimybė traukti atostogų į tokį didelį ir sunkų įrenginį.

Grįžus iš atostogų Turkijoje tapo aišku, kad su mažais vaikais keliaujančių turistų lagamine būtina turėti nedidelę daugiafunkcinę viryklę. Nuėjau į „Aliexpress” ir iš karto užsisakiau „MSX” modelį. Man jis patiko, nes, kaip ir mūsų „suaugusiųjų” „Redmond”, turi plastikinį dubenį maistui garuose virti ir tefloninį dubenį pagrindiniams patiekalams.

4. MSX mini daugiafunkcinė mašina yra viena iš galimybių gaminti maistą vaikams atostogų metu

4. „MSX” mini daugiafunkcinė viryklė buvo viena iš galimybių gaminti maistą vaikams atostogų metu.

Kelionių su mažyliu Turkijoje reportažų serijos pradžią su daugybe patarimų tėvams galite skaityti čia. Praėjus 10 dienų nuo užsakymo pateikimo, pardavėjas atsiprašė ir atšaukė užsakymą. Turėjome ieškoti kitų galimybių. Tačiau neradau lygiai tokio paties modelio su teflonine keptuve ir garų viryklės grotelėmis. Pasirinkta DMWD mini ryžių viryklė. Brošiūroje rašoma, kad juo galima virti ryžius, garuose virti koldūnus, sriubas, omletus, daržoves ir visų rūšių mėsą.

5. Kodėl verta naudoti ryžių viryklę per atostogas? Gaminti maistą sau ir savo vaikams. Dietinius patiekalus, koldūnus, omletus, mėsą, žuvį ir garuose virtas daržoves dabar galima valgyti nesutrikdant skrandžio

5. Kam atostogų metu reikalinga ryžių viryklė?? Gaminti maistą sau ir vaikams. Dabar galite gaminti dietinius patiekalus, koldūnus, omletus, mėsą, žuvį ir garuose virtas daržoves nesukeldami skrandžio sutrikimų.

Elektrinė ryžių viryklė (arba kitas pavadinimas – pietų dėžutė) atkeliavo iš Kinijos likus maždaug 3 mėnesiams iki kitų mūsų atostogų ir buvo saugiai palikta spintoje. Jį prisiminiau likus vos 3 savaitėms iki „valandos X”. Turėjau jį paimti į rankas ir išsiaiškinti, kaip jį paruošti. Kadangi pagrindinis skirtumas nuo „Redmond” daugiafunkcinės keptuvės, kurią aktyviai naudojame namuose, yra tas, kad DMWD mini ryžių viryklėje nėra daugybės mygtukų ir gaminimo programų. Yra tik vienas įjungimo ir išjungimo mygtukas. Šiuo kinų technologijos stebuklu galite paruošti košę, sriubą ar vištieną? Pasirodo, viskas įmanoma. Visa tai vienu metu, nes mano modelyje galima sudėti 3 puodus vieną ant kito ir gaminti maistą vienu metu.

6. DMWD mini ryžių virimo aparatu vienu metu galima gaminti 3 patiekalus. Jame yra 3 nerūdijančio plieno puodai ir du plastikiniai dangčiai

6. „DMWD Mini ryžių viryklė” leidžia vienu metu gaminti 3 patiekalus. Rinkinį sudaro 3 nerūdijančio plieno keptuvės ir du plastikiniai dangteliai.

Pastaba. Atkreipkite dėmesį, kad plastikiniai dangteliai reikalingi tik maistui saugoti. Kepant maistą juos reikia nuimti, kad cirkuliuotų šiluma.

Paskutinio gyvenimo pabaigoje nuvykome į Tailandą. Pirmąsias 3 dienas išsinuomojo butą kondominiume Jomtien paplūdimyje Patajoje. Tada tris dienas mėgausitės jūra kaimyninėje Ko Lan saloje. Grįžo į žemyną, dar 2 dienas linksminosi Patajoje, tada išsinuomojo automobilį ir išvyko į pietus: už 75 km yra gražus kaimas Mae Ram Phueng paplūdimyje, Rayong provincijoje.

7 paveikslėlis. Jei norite pamaitinti dramblį Tailande, tai nėra problema. Rasti gero maisto vaikui - didelis iššūkis! Šios nuotraukos darytos naudojant

7 paveikslėlis. Jei norite pamaitinti dramblį Tailande, jokių problemų. Kūdikiui rasti gero maisto yra iššūkis! Fotografuota su Fuji X-T10 + Fujifilm 16-55mm f/2.8. Nustatymas: 1/100, 2.8, 250, +0.33, 16.

Tailande vaiką išmaitinti sunkiau nei Turkijoje. Turistinėse vietose vis dar galite rasti rusiškų patiekalų, paaiškinę padavėjui, kad pipirų ir prieskonių nereikia. Tačiau kai nuvykstate į užmiestį, tai tampa košmaru! Rodydamas į sūnų:

– Sriuba kūdikiui, prašom. Nėra aštrių! Gerai? (Prašome sriubos kūdikiui. Be prieskonių, ne aštrus.

– Jokių problemų? Be aštrių prieskonių. (Jokių problemų. Ne aštrus).

…ir jie vis tiek atneša gana aštrią sriubą.

Be to, kelionė į Pietryčių Aziją garantuoja, kad dvi savaites valgysite ryžius arba ryžių makaronus. Paprastai nėra jokio kito garnyro. Tai buvo vienintelis kartas, kai buvome palaimingai laimingi: vakare į mini daugiafunkcinę viryklę galite įdėti grikių ar žolelių, o ryte iš šaldytuvo pasiimate sviesto ir pieno ir einate sėdėti balkone bei mėgautis koše… Mmmm, gražu! Net jei keliaujate be vaikų, galbūt norėsite pasiimti šį stebuklą su savimi.

Kas yra ryžių viryklė?? Kaip tai veikia

Prietaisas, kurį nusipirkau, vadinasi ne multicooker, o ryžių viryklė. Arba pietų dėžutė – matyt, todėl, kad ją taip pat galima naudoti per pietus paruoštam maistui pašildyti.

8. Mini ryžių virimo aparato schema. Mūsų daugiafunkcinę keptuvę sudaro 3 skyriai. Dugno apačioje yra kaitinimo elementas ir, kaip matyti iš pirmiau pateiktų nuotraukų,

8. Mini ryžių virimo aparato surinkimo schema. Mūsų daugiafunkcinę keptuvę sudaro 3 skyriai. Dugno apačioje yra kaitinimo elementas ir, kaip matyti iš pirmiau pateiktų nuotraukų, „šilumos surinkimo žiedas”. Manau, kad čia turima omenyje tai, kad veikimo principas pagrįstas indukciniu kaitinimu.

Kai kuriose

Vidurinė dalis – vamzdžio įdėklas su tinkleliu, kad tilptų į viršutinę keptuvę (vidurinė keptuvė su garų išleidimo angomis dedama ant apatinės keptuvės viršaus) ir į ją dedami kiaušiniai.

Viršus yra tiesiog dangtis. Jei pageidaujate, vidurinę dalį galima išimti – tada ryžių virimo indas sumažės trečdaliu.

Čia pateikiama schema, kurioje išsamiau paaiškinta, kaip atrodo visa ši konstrukcija.

9. DMWD (mini ryžių viryklės) surinkimo schema. Kaip pamaitinti vaikus kelionėje į Pietryčių Aziją?

9. Surinkimo schema DMWD (mini ryžių viryklė). Kaip maitinti vaikus keliaujant po Pietryčių Aziją?

Mano modelyje, kaip jau minėta, yra tik 1 mygtukas – „start/stop”. Virimo laikas reguliuojamas pagal vandens, kurį įpilame į apatinį keraminį skyrių, kiekį.

Kiek suprantu (galiu klysti), vienintelis skirtumas tarp pažangesnių versijų, pavyzdžiui, minėtosios „MSX”, kurią užsisakiau po kelionės į Turkiją su kūdikiu, yra tas, kad kaitinimo laiką galite pasirinkti patys, naudodami programuojamą mygtuką (maisto gaminimo programos „sriuba”, „košė”, „mėsa”, „žuvis”) arba spausdami mygtukus „+” ir „-„.

DMWD ryžių virimo aparato mini ryžių virimo aparato peržiūra

Bendrą mūsų lazdelės išvaizdą parodžiau 1 paveikslėlyje. Dabar surinkime jį dalimis.

10.

10. „Zhimao Mini Mouth Maker” dugnas. Taip atrodo kaitinimo elementas. 1/200, 8.0, 100, 58.

Viduryje esantis apskritimas yra ryžių virimo aparato kaitinimo elementas. Jį supa 4 kojelės, ant kurių pastatytas puodas. Taigi, šildytuvas šildo ne tiesiogiai indą su maistu, o vandenį, kurį pilame į apatinę dalį (gauname „vandens striukės” šildymo schemą).

Matote, kad kaitinimo elementas jau padengtas kietumo druskų nuosėdomis. Bandė pilti acto rūgšties tirpalą – nepadėjo. Matyt, turime nusipirkti virduliams skirtą kalkių šalinimo priemonę.

Kartu su daugiafunkcine keptuve pateikiami 3 puodai iš plono nerūdijančio plieno ir 2 plastikiniai dangčiai. Instrukcijose rašoma, kad, jei norite, galite pakeisti keptuves bet kokiais kitais indais (jei tik medžiaga yra atspari karščiui). Tik įsitikinkite, kad gaminant garuose ruošiamus patiekalus yra skylės, kad garai pasiskirstytų tolygiai. Gali tekti išlenkti keptuvę, kaip parodyta toliau pateiktame paveikslėlyje.

Garų keptuvės konstrukcijos pavyzdys. Skylės reikalingos garų srautui cirkuliuoti

Garų viryklės konstrukcijos pavyzdys. Reikalingos angos, kad cirkuliuotų garai.

11. mūsų pietų dėžutėje yra trys nerūdijančio plieno keptuvės ir du polipropileno dangčiai (gaminant maistą juos reikia nuimti). 1/200. 8.0, 100, 42

11. Mūsų pietų dėžutėje yra trys nerūdijančio plieno puodai ir du polipropileno dangteliai (gaminant maistą juos reikia nuimti). 1/200. 8.0, 100, 42.

12. Garų puode yra 8 skylės, kad cirkuliuotų šiluma. Keliautojams skirti virtuvės reikmenys

12. Garų viryklėje yra 8 skylės šilumos cirkuliacijai. Keliautojams skirti virtuvės reikmenys.

Puodo talpa: 1,0 l (užtenka 4,5 porcijos košės), 0.7 0.3 . Vieno litro talpos indas telpa tik į keraminį padėklą.

13. Litrinis puodas ir mažas puodas su skylutėmis, skirtas virti garuose.

13. Vieno litro puodas ir mažas puodas su skylutėmis garams virti. „DMWD ryžių viryklės”, kuri padeda aprūpinti vaikus maistu kelionės metu, apžvalga. 1/200, 8.0, 100, 48.

Pavyzdžiui, ant jo galite uždėti garintuvą: ant dugno virti ryžius, o ant viršaus – žuvį arba krevetes.

Beje, Tailande prekybos centruose apsirūpinome svogūnais, morkomis, žiediniais ir brokoliniais kopūstais, žolelėmis ir vištiena. Tačiau viešbutyje nėra vietos, kur būtų galima nulupti jūros gėrybių, – pirkau krevetes ir kalmarus gabalėliais kūdikiui iš maudynių. Juos kepa ant grotelių (ant iešmelių), o aš pagaminau „uha” multicooker keptuvėje.

Tada įdedame vidurinę dalį.

14.

14. „DMWD ryžių virimo aparato” vidurinėje dalyje yra vieta kiaušiniams garuose virti. 1/200, 8.0, 200, 48.

Kiaušinių gaminimo metu patyriau savotišką gėdą. Tailande, Rayong mieste, nuėjome į prekybos centrą ir nusprendėme jų nusipirkti, nes jie parduodami mažose dėžutėse po du.

15. Ančių kiaušiniai Tailande. Kuo maitinti vaiką atostogų metu? 1/200, 8.0, 1000, 0.33, 40

15. Ančių kiaušiniai Tailande. Kuo maitinti kūdikį atostogų metu? 1/200, 8.0, 1000, +0.33, 40.

Buvo nepatogu, kad spalva buvo raudona. Jie kažkodėl padengti kažkokia glazūra. Katya sako:

– Paimkime dešimt paprastų vištų kiaušinių?

– Kodėl mums jų reikia tiek daug?? Be to, tai yra ančių puodai. Kur kitur galite paragauti tokių? Tikras delikatesas!

16. Kaip ryžių viryklėje virėme ančių kiaušinius. Sprendžia problemas, kuo maitinti vaikus Tailande

16. Kaip ryžių viryklėje virėme ančių kiaušinius. Problemų, kuo maitinti vaikus Tailande, sprendimas.

Ech… Man pasisekė: kepant kiautas sprogo… Ir nusprendžiau juos kepti balkone, o ne savo kambaryje… Brrr! Koks jų kvapas! Ir rūšis!..

Iš pradžių pamaniau, kad tai kiaušinis su anties gemalais viduje – populiarus patiekalas Kambodžoje ir kitose Pietryčių Azijos šalyse… Štai vaizdo įrašas.

Tačiau tik dabar, rengdamas straipsnį publikavimui, pamačiau žodžius „šimtmečio kiaušiniai”. Tai kinų patiekalas, kuris gali turėti ir kitų pavadinimų, pavyzdžiui, tūkstantmečio senumo kiaušinis, juodasis kiaušinis (皮蛋). Štai ištrauka iš „Vikipedijos”, kurioje aprašomas šio skanėsto gaminimo procesas.

„Kiaušinius galima ruošti įvairiai, tačiau visi jie dažniausiai būna panardinti į labai šarminę terpę ir visiškai izoliuoti nuo oro įsiurbimo.

Švieži ančių, vištų ar putpelių kiaušiniai padengiami arbatos, kalkių, druskos, pelenų ir molio mišiniu, tada suvyniojami į ryžių lukštus ir šiaudus, dedami į krepšelius ir užkasami į žemę. Namuose rekomenduojame naudoti natrio hidroksidą kaip šarminę dangą ir plastikinę plėvelę, kad izoliuotumėte nuo oro.

Kiaušinių virimo procesas trunka apie 15-20 dienų, priklausomai nuo metų laiko (žiemą – ilgiau), tačiau dažnai kiaušiniai laikomi 3-4 mėnesius. Vikipedija.

Kad atostogaudami Kinijoje ar Tailande neapsigautumėte, „Life-Thai” svetainėje skaitykite straipsnį apie tai, kokių rūšių kiaušinių yra Tailande ir kuo jie skiriasi.

Ir pabaigai, iš to paties vaizdo įrašo autoriaus – apie „juodąjį Kinijos kiaušinį”.

Gero apetito, draugai!

Įvertinkite straipsnį
( Kol kas nėra įvertinimų )
Layma Petrauskas

Sveiki, bičiuliai namų komforto ir tobulinimo entuziastai! Esu Layma Petrauskas, patyręs dizaineris, turintis daug patirties ir aistros paversti gyvenamąsias erdves stiliaus ir ramybės prieglobsčiu. Leiskite pakeliauti po mano dizaino odisėją, kurioje kiekvienas planas - tai drobė, o kiekviena erdvė - galimybė išausti elegancijos ir ramybės gobeleną.

Moterų žurnalas | Mada, grožis, kasdienybė ir namų priežiūra, psichologija ir santykiai
Comments: 1
  1. Arturas Grigaitis

Ar ši mini viryklė yra patogu naudoti? Koks yra jos veikimo principas? Ar ji turi įvairių funkcijų? Kaip jos kokybė ir ilgaamžiškumas? Būtų įdomu sužinoti daugiau apie šį stebuklingą prietaisą.