...

Lengvai suprantamos Tefal garų generatoriaus naudojimo instrukcijos

„Tefal” garų generatoriai yra tokie universalūs, kad taupo laiką ir energiją. Pagerina audinių lygumo kokybę. Leidžia namuose atlikti antibakterinį gydymą garais.

„Tefal” padalyti garintuvai – profesionalios kokybės ateljė jūsų namuose.

Pagrindinis skirtumas tarp buitinio garų generatoriaus ir lygintuvo su garų funkcija:

  1. Vandens boileris įmontuotas atskiroje generatoriaus dalyje.
  2. Pastovus garo išėjimas ir galia.
  3. Generatoriaus lygintuvo rankos lengvumas.
  4. Kokybiškas vertikalus garinimas.

Prieš pradėdami darbą

Prietaisą paprasta paruošti naudoti. Atlikę paprastus veiksmus, galite pradėti lyginti ir garinti drabužius.

Darbo pradžia:

  • Pastatykite stovą su lygintuvu ant stabilaus paviršiaus.
  • Patikrinkite, ar jungiamieji kabeliai netrukdo darbo metu.
  • Atjunkite katilą nuo elektros tinklo ir pripilkite į jį vandens (ne visuose prietaisuose).
  • Pastumkite baką į vietą, kol jis užsifiksuos (generatoriuose su nuimamu baku).
  • Įjunkite garo generatorių.
  • Pasirinkite režimą.

Atskirai turi būti paminėta pilstomo skysčio kokybė.

Naudojant mažesnio kietumo vandenį nei rekomenduojama, atsiranda kalkių nuosėdų ir gedimų.

Instrukcijose leidžiama naudoti penkių rūšių skysčius garams ruošti:

  1. Paprastas vanduo iš viešojo vandentiekio. Tik viena sąlyga: kalcio ir magnio katijonai neturi viršyti 6 kietumo laipsnių.
  2. Skystis, išvalytas specialiais filtravimo įtaisais.
  3. Vanduo, išpilstytas į butelius, kuriame nėra mineralinių priemaišų.
  4. Prekybos vandens tirpalas ir kietas vandentiekio vanduo (santykis 1:1).
  5. Lygiomis dalimis sumaišykite distiliuotą ir standartinį vandenį.

Niekada nepilkite:

  1. Grynas distiliatas.
  2. Ploviklių mišiniai.
  3. Skystis, kuriame yra daug druskos.
  4. Gazuoti ir mineraliniai purškalai.

Dėl prietaiso konstrukcijos ir žymėjimų ant valdymo įtaisų garo generatorių galima eksploatuoti be jokių problemų.

Stebėkite skysčio lygį ir parinkite pasirinktą režimą pagal lyginamą audinį.

Jei turite klausimų, daugiau informacijos visada galite rasti „Tefal” garo generatoriaus vadove.

Nepamirškite saugoti aplinkos

10 puslapis

  • Vaizdas iš
  • Tekstas

131

Gedimai

Tikėtinos priežastys

Trikčių šalinimas

Plokštė yra purvina arba ruda ir ant jos gali atsirasti dėmių ant skalbinių.

Nustatėte per aukštą temperatūrą.

Žiūrėkite mūsų rekomendacijas dėl temperatūros nustatymo.

Nepakankamai išskalbėte skalbinius arba lyginate naujus drabužius prieš skalbimą.

Būtinai kruopščiai išskalaukite skalbinius, kad pašalintumėte muilo ar cheminių medžiagų likučius nuo naujų drabužių.

Naudojate krakmolą.

Krakmolą visada purškite ant lyginamo audinio nugarinės pusės.

Nepakankamas garo tiekimas arba jo nebuvimas.

Garų šildytuve nėra vandens.

Užpildykite garų šildytuvą vandeniu.

Garo šildytuvas dar neparuoštas.

Įjungę prietaisą, palaukite 8 minutes arba kol užsidegs lemputė „Garai paruošti” (priklausomai nuo modelio).

Lygintuvo pado plokštė buvo įkaitinta iki maksimalios temperatūros.

Garų generatorius veikia, tačiau garai yra per karšti ir sausi, todėl mažiau matomi.

Kištukas praleidžia garus.

Kištukas nėra gerai įsuktas.

Tvirtai įsukite kištuką.

Pažeistas kištuko sandariklis.

Nenaudokite garo generatoriaus ir kreipkitės į įgaliotąjį techninės priežiūros centrą.

Prietaisas sugedęs.

Daugiau garų generatoriaus nenaudokite ir kreipkitės į įgaliotąjį techninės priežiūros centrą.

Užsidega raudona lemputė „Vandens bakas tuščias”.

Nepaspaudėte mygtuko „Restart”, kad iš naujo paleistumėte.

Norėdami iš naujo įjungti prietaisą, paspauskite valdymo skydelyje esantį mygtuką „Restart”.

Iš apačios veržiasi garai.

Prietaisas yra sugadintas.

Daugiau garų generatoriaus nenaudokite ir kreipkitės į įgaliotąjį techninės priežiūros centrą.

Jei gedimo priežasties nustatyti nepavyksta, kreipkitės į įgaliotąjį techninės priežiūros centrą.

Nepamirškite saugoti aplinkos!

Gaminant prietaisą naudotos įvairios vertingos ir perdirbamos medžiagos

Perdirbimo medžiagos.

nuneškite juos į atliekų surinkimo punktą arba bent jau į

Tinkamas techninės priežiūros specialistas užtikrins tinkamą prietaiso priežiūrą.

Pranešimas Tefal 21L – 1800111437 30/01/08 15:18 Page 131

Nepamirškite saugoti aplinkos

Komentarai

Išryškinti → Radau savo lygintuvo vadovą čia! #manualza

  • Spustelėkite →

Amerikos bendrovė iš Sovietų Sąjungos nusipirko lėktuvą. Lėktuvas buvo kruopščiai supakuotas į dėžes, beliko jį surinkti. Kai lėktuvas buvo surinktas JAV, paaiškėjo, kad tai buvo garo variklis. Visi labai nustebo, išardė konstrukciją, surinko ją iš naujo ir vietoj lėktuvo vėl atsirado garlaivis. Nieko nepadarius, buvo iškviestas Sovietų Sąjungos atstovas. Šis atvyko ir surinko jį. Amerikiečiai klausia: „Kaip jūs tai padarėte?? – Čia vadove Lietuvių kalba rašoma: „Po surinkimo jį nuimkite!”

Manualza!

Vis dar ne su mumis?

„Tefal” garo generatorių veikimo skirtumai

Įmonė klientams siūlo dešimtis buitinių garo generatorių modifikacijų. Kiekvienas modelis turi tam tikrų privalumų ir trūkumų. Kai kurie prietaisai vienas nuo kito skiriasi tik gaminio kodu.

Apžvelkite 4 populiariausias „Tefal” garintuves:

  1. Express
  2. „Pro Express
  3. Fasteo
  4. Liberty

„Express” asortimentas

Kiekvienas šios serijos modelis gerokai skiriasi nuo konkurentų.

Kaip jums patinka jūsų garo generatorius??

TaipNe

prietaisų veikimas pagal pavadinimą:

  • „Express” – pagrindinis modelis. Nėra automatinio garų reguliatoriaus, purkštuvo, apsaugos nuo kalkių ir savaime išsivalančio pado.
  • Kompaktiškas lengvas valdymas – vienas skirtumas nuo standartinio šios serijos garų generatoriaus. „Ultracord” sistema – lengvas virvės tvirtinimas ir surinkimas.
  • „Anti-calc” – pridėtas automatinis prietaiso nukalkinimas.
  • „Express Anti-calc Turbo” – standartinis funkcijų rinkinys papildytas Turbo mygtuku (trumpam padvigubina garų generavimą visoje pado plokštėje). Šis režimas padeda išlyginti storesnius audinius, panaikinti drabužių raukšles ir padidinti vertikalaus garinimo efektyvumą.

Visose šio asortimento keptuvėse įrengta automatinio išsijungimo sistema.

„Pro Express” modeliai

Profesionalūs „Pro Express” serijos įrenginiai standartiškai turi automatinį garų reguliatorių, dvigubai trumpesnį garų impulsą, apsaugos nuo kalkių nuosėdų ir valymo sistemas.

Modelių specifikacijos:

  • „X-pert Plus” – automatinis laido pervyniojimas ir purškimo funkcija.
  • „X-pert Control” – „Power Zone” funkcija. Technologiškai jis skleidžia garus dvigubai didesniame impulso plote. Naudojant „Express” keptuves, visas paviršius yra padengtas. „Pro Express” linijoje garai generuojami tik iš pado viršuje esančių angų.
  • „Express Care” – apsaugos nuo lašėjimo režimas, mygtuko išpjova ant lyginimo plokštės.
  • „Ultimate” apsaugos nuo lašėjimo sistema ir valdymo skydelis ant lygintuvo rankenos.

„Fasteo” modeliai

Ekonominės linijos „Fasteo” generatoriai skiriasi nuo „Express” ir „Pro Express” serijų – 3 kartus silpnesnis garų impulsas, nėra automatinių galios nustatymų skirtingiems audinių tipams. Taip pat nėra apsaugos nuo lašėjimo, trumpesnis laido ilgis ir 0,1-0,6 litro mažesnis katilo tūris.

Konkretūs modeliai:

  • SV6038 – be automatinio išjungimo, 1,2 l talpa, 150 g/min garų eiga, 5,2 bar slėgis.
  • SV6040 – su didesne impulsų jėga (180 g/min), „Easygliding” padu ir 5,5 baro slėgiu.

„Fasteo” generatoriai pasižymi plačiu funkcijų spektru, nedideliu svoriu, priimtina kaina ir palyginti nedideliais galios nuostoliais.

„Liberty” modeliai

Ši serija turi tuos pačius trūkumus, kaip ir „Fasteo”, tačiau su tam tikromis išimtimis. „Liberty” linija skiriasi nuo ankstesnių ekonominės klasės modelių:

  • Didesnis garo našumas 140-160 g/min.
  • Galimybė naudoti automatinio stabdymo sistemą.
  • 1,5 litro talpos katilo talpa.

Šios serijos prietaisai yra be „Anti-Drop” režimo.

Laisvė:

  • SV7030 – 5,5 baro, 310 g/min.
  • SV7020 – 5,4 bar, 290 g/min.
  • SV7010 – 5,3 bar, 300 g/min.

Pagrindiniai serijos privalumai – didesnė galia ir patogus vertikalus garų ruošimas dėl lengvesnės konstrukcijos. Tuo pat metu prietaisai išlieka prieinamos ekonominės klasės kategorijoje.

Įspūdžiai

Kad garo generatorius visapusiškai pasiteisintų, norėjome patikrinti, kaip jis veikia lyginant užuolaidas, patalynę ir įprastus drabužius.

Užuolaidos

Lygintuvas lengvai garina užuolaidas, kai nustatytas didžiausias parametras – nereikia prispausti pado plokštės prie pat medžiagos – ją galima laikyti 10-15 cm atstumu. Pats lygintuvas yra daug lengvesnis už klasikinius modelius, jį galima valdyti ištiesta ranka. Nereikia nuolat spaudyti mygtuko – tiesiog paspauskite garų plaktuko svirtį ir 3-5 sekundes nepertraukiamai garuosite.

Patalynė

Lygintuvas gali garinti ploną patalynės paklodę vienu važiavimu nuolatiniu garu. Norėdami pašalinti 3-4 kartus sulankstytos antklodės užvalkalo raukšles, naudokite pagalbinę garų funkciją.

Drabužiai

Plonus audinius, net kostiumus ar švarkus, galima išlyginti vienu ypu. Drabužis po lyginimo išlieka sausas, nors ir intensyviai drėkinamas.

Lyginant horizontaliai, lygintuvas greitai slysta, yra lengvas ir juo lengva manevruoti. Mažą svorį kompensuoja didelis garų srautas, todėl nereikia spausti rankenos – pluoštai vis tiek išsisklaido.

Kur dar galima naudoti prietaisą?

Prietaisai su atskiru garų lizdu idealiai tinka jūsų namų priežiūrai. Kai kurių funkcijų nežino net patyrusios namų šeimininkės.

5 garo generatorių paslaptys:

  1. Lyginkite sausas arba stipriai suglamžytas vietas.
  2. Galima sudėti net kelis sulankstytus lapus.
  3. Sutvarko drabužius ir užuolaidas nenuimdamas jų nuo pakabų ir užuolaidų turėklų.
  4. Generatorius valo drabužius, kurių nereikėtų lyginti.
  5. Antibakterinis drabužių ir patalynės apdorojimas.

Įrenginius galima naudoti įvairiais būdais.

Svarbiausia laikytis saugos priemonių ir nepiktnaudžiauti darbo sąlygomis.

Saugu naudoti

Prietaiso ilgaamžiškumas ir saugumas priklauso nuo kelių sąlygų, kurių būtina laikytis.

Dirbdami atkreipkite dėmesį į lyginimo taisykles:

  1. Išlyginkite garo žarną ir elektros kabelį. Draudžiama sukti elementus, nes kyla pavojus, kad prietaisas gali perkaisti ir įvykti trumpasis jungimas.
  2. Naudojant lygintuvą, jungiamieji kabeliai neturi užstrigti ant baldų.
  3. Pirmąjį kaitinimą lydi būdingas kvapas. Taip yra dėl pradinio garo generatoriaus šiluminių elementų įkaitimo. Nuolat naudojant kvapas išnyksta.
  4. Geriausia juos statyti ant kieto paviršiaus, kuris atlaikytų karštį ir neleistų lygintuvui apvirsti.
  5. Prietaiso pagrindo ir paties lygintuvo negalima statyti ant tekstilinės lyginimo lentos dalies.
  6. Horizontalios džiovyklės turi būti stabilios, su plačiu pagrindu ir darbiniu paviršiumi.

Laikykite prietaisą geros būklės, kol jis naudojamas.

Jei atsiranda neįprastų garsų ar nuotėkių, prietaisą būtina išjungti. Atvėsę patikrinkite visų jungčių ir mazgų vientisumą.

Patarimai, kaip palaikyti prietaiso švarą

Garo generatoriaus priežiūrai nereikia specialių žinių ar įrankių. Pirmiausia palaukite, kol prietaisas visiškai atvės.

Lengvai prižiūrėkite savo lygintuvą ir jo atramą:

  • Nuvalykite kintamosios srovės generatoriaus plastikines dalis minkšta šluoste.
  • Kas 25-30 eksploatavimo dienų katilą du kartus nuplaukite vandentiekio vandeniu.
  • Jei prietaise įrengta sistema nuo kalkių, atsukite kištuką, išimkite strypą ir jį nuplaukite.
  • Modeliuose su automatine „Anti-calc” sistema valymas atliekamas įjungus šį režimą. Kitą kartą įjungus prietaisą paspaudus paleidimo iš naujo mygtuką, kalkių šalinimo funkcija išjungiama. Kai kuriuose modeliuose yra surinkimo šepetys, kurį taip pat reikia plauti.

Lygintuvo valymo būdas priklauso nuo dangčio tipo:

  • Duralumino apnašos šalinamos tik vidutinio kietumo kempinėlėmis, be metalinių siūlų.
  • Nerūdijančio plieno plokštė – valymo būdas toks pat kaip ir ankstesnės dangos.
  • Keraminė danga ir „Easygliding” savaiminio valymo sistema – naudokite tik minkštą šluostę ant paviršiaus, įkaitinto (atvėsinto) iki 38-40 ˚C.

Nerekomenduojama valyti:

  • Plastikinėms ir metalinėms dalims valyti naudokite buitinę chemiją.
  • Visas prietaiso dalis nuplaukite po tekančiu vandeniu iš čiaupo.
  • Naudokite įprastines kalkių šalinimo priemones (valgomąją sodą, 9-70 % acto rūgšties tirpalą ir kitus agresyvius maisto produktus).

Ilgas tarnavimo laikas užtikrinamas laikantis teisingų valymo ir priežiūros instrukcijų.

Patarimai, kaip rasti instrukcijas

Standartiškai pateikiamas pagrindinis prietaiso instrukcijų paketas. Tačiau yra atvejų, kai reikia ieškoti papildomos informacijos apie prietaisą. Pavyzdžiui, garų generatoriaus naudotojo vadove nėra rusų kalbos. Kartais pasitaiko, kad naudojimo instrukcija pametama arba sugadinama.

Tokiu atveju gali padėti internete pateiktas nuorodų į vadovus Lietuvių kalba sąrašas.

Čia rasite ne tik gamintojo specifikacijas, bet ir patarimų, kaip naudotis prietaisu:

  • Oficialus „Tefal” Rusijos portalas
  • „Markgroup” yra naudotojo šaltinis, kuriame pateikiamos įvairių gamintojų prietaisų instrukcijos.
  • Daugelyje internetinių parduotuvių mažmenininkai leidžia klientams nemokamai atsisiųsti informaciją apie jų produktus.

Informacija apie tai, kas siūloma

„Tefal” garų generatoriai yra universalus prietaisas, skirtas įvairių audinių drabužiams prižiūrėti.

Papildomi režimai suteikia daugiau nei 20 galimų prietaiso naudojimo būdų namuose.

Tiesiog turite laikytis eksploatavimo sąlygų ir neperkrauti garo generatoriaus nepertraukiamai naudodami ilgiau, nei nurodyta instrukcijose.

Išvaizda ir dizainas

„Tefal” ne tik rūpinasi savo prietaisų veikimu – ypatingą dėmesį skiriame jų dizainui, nes manome, kad puikūs gaminiai turi ne tik gerai atrodyti, bet ir gerai aptarnauti. Ne išimtis ir „Tefal GV9580 Pro Express Ultimate Care. Lygintuvas yra dviejų spalvų – mėlynos ir baltos. Šis derinys, viena vertus, atrodo patraukliai, kita vertus, dera praktiškai prie bet kokio interjero dekoro. Pagrindo plokštės perimetro ornamentas naudojamas kaip papildoma puošmena.

Pats pagrindas yra gana talpus ir masyvus dėl didelės talpos bako. Mažas, lengvas lygintuvas, pastatytas ant platformos, su susiaurintu snapeliu. Suapvalinta, plati nugarėlė ir rankena sklandžiai susijungia į vientisą visumą.

Įvertinkite straipsnį
( Kol kas nėra įvertinimų )
Layma Petrauskas

Sveiki, bičiuliai namų komforto ir tobulinimo entuziastai! Esu Layma Petrauskas, patyręs dizaineris, turintis daug patirties ir aistros paversti gyvenamąsias erdves stiliaus ir ramybės prieglobsčiu. Leiskite pakeliauti po mano dizaino odisėją, kurioje kiekvienas planas - tai drobė, o kiekviena erdvė - galimybė išausti elegancijos ir ramybės gobeleną.

Moterų žurnalas | Mada, grožis, kasdienybė ir namų priežiūra, psichologija ir santykiai
Comments: 1
  1. Renata Butkiene

    Ar galite man pranešti, ar Tefal garų generatoriaus naudojimo instrukcijos lengvai suprantamos ir gerai aprašo, kaip tinkamai jį naudoti? Gal kas jau išbandė šį produktą ir galite pasidalinti savo nuomone? Labai norėčiau sužinoti, ar šis generatorius yra patogus ir efektyvus. Ačiū iš anksto!

    Atsakyti
Pridėti komentarų